Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 854 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Мандроген писал(а):
Bodtek писал(а):
користуюсь схожею моделью мені подобається
Так мені теж сподобався. Мій старий шолом Hawk трошки легше, але і жорсткіша підкладка, навіть не можно очки вдіти, а на цьому новому м'якіша підкладка й те що він модуляр - це взагалі..., мрія здійснилася.
Гарне оновлення, модуляр то дуже класна річ! ПиСи: З відкриттям сезону
Так мені теж сподобався. Мій старий шолом Hawk трошки легше, але і жорсткіша підкладка, навіть не можно очки вдіти, а на цьому новому м'якіша підкладка й те що він модуляр - це взагалі..., мрія здійснилася.
Гарне оновлення, модуляр то дуже класна річ! ПиСи: З відкриттям сезону
Зарегистрирован: 20 сен 2016, 18:49 Сообщений: 2056 Откуда: Запоріжжя
Мото: Honda NC700XA
Возраст: 58
Тел.: +38-067-61-91-611
Имя: Ігор
Мандроген писал(а):
Bodtek писал(а):
користуюсь схожею моделью мені подобається
Так мені теж сподобався. Мій старий шолом Hawk трошки легше, але і жорсткіша підкладка, навіть не можно очки вдіти, а на цьому новому м'якіша підкладка й те що він модуляр - це взагалі..., мрія здійснилася.
І в мене теж, модель шолома така сама. Це вже буде четвертий сезон. Тільки в мене він білого коліру. Що можу сказати. Голові у шоломі, досить комфортно. У спеку, як на мене, вентиляції цілком достатньо. Взагалі, шоломом дуже задоволений. Але, є і маленька ложка дьогтю. А саме, незручні кришки (чи шторки) вентеляційних отворів. Вони, у відкритому положенні, чіпляються за все або за них усе чіпляється. Я одну вже зігнув, зачепив ганчіркою, коли мив шолом зовні. Тобто, ця штука потребує додаткової уваги. Але, то таке, вітаю з гарною покупкою. Нехай приносить задоволення від користування.
І в мене теж, модель шолома така сама. Це вже буде четвертий сезон. Тільки в мене він білого коліру. Що можу сказати. Голові у шоломі, досить комфортно. У спеку, як на мене, вентиляції цілком достатньо. Взагалі, шоломом дуже задоволений. Але, є і маленька ложка дьогтю. А саме, незручні кришки (чи шторки) вентеляційних отворів. Вони, у відкритому положенні, чіпляються за все або за них усе чіпляється. Я одну вже зігнув, зачепив ганчіркою, коли мив шолом зовні. Тобто, ця штука потребує додаткової уваги. Але, то таке, вітаю з гарною покупкою. Нехай приносить задоволення від користування.
Шановне Геон-панство, є таке запитання: чому вибиває другу передачу? Шукав, шукав таку тему у форумі, наче була, але аж очи заморилися, підкажіть буд ласка або посиланням, або відповіддю у чому похибка? Зазвичай після заливки нового масла це зникало, а зараз чомусь ні. Дякую.
Вітаю, шановне панство! Звісно, що сезон вже давно відкритий, але... Я зробив невеличку мандрівку на відкриття сезону у Золотоноши, яке організував клуб "Сила нації", вони є у F. На жаль мій ноут глюканув і я втратив Googl аккаунт, але у клуб зайшов . На цьому зльоті був благодійний концерт задля збору на дрони для ЗСУ. На жаль в мене не було можливості це все сфотографувати, бо нема чим. Але я провів чудові вихідні у компанії наших українських байкерів майже з усієї України, було до 200 мотоциклів. Було багато молоді, що добре, багато спілкування , конкурс на підняття ваги, станд теж був, ніколи не дуимав що на такому п'ятаку, як у парку Шевченка, можливо робити такі речи. Було чудово й мотоциклом я задоволений, але не дуже жарко було, виїжджав у +5С, а для мота саме то. Прїхав майже 850 км за 14 годин, це туди й назад, потратив приблизно 50 літрів бенза, так, потратився, але задоволений , чого і вам усім бажаю у цьому сезоні.
Зарегистрирован: 16 апр 2012, 00:11 Сообщений: 854 Откуда: Василівка
Мото: Kawasaki Versys650, Geon Tourer350 і вельчік)
Возраст: 37
Имя: Євген
Гори, ліс і подорожі - це ліки для душі! Доречі, давно хочу запитати: -Гена, чому для побудови трайка взяв базу турера, а не якоїсь дайтони чи інвайдера?
Гори, ліс і подорожі - це ліки для душі! Доречі, давно хочу запитати: -Гена, чому для побудови трайка взяв базу турера, а не якоїсь дайтони чи інвайдера?
Вітаю, Євген! Ну, по-перше: я люблю будь-які турери, по-друге: люблю рядну двійку, а потретє: я людина віруюча й це спільна праця зі Святим Духом, вибір був зроблений не без Нього на стільки, що сварчний апарат не коснувся ні рами, ні маятника ( як я і хотів ). І ще можно сказати по-четверте: як з'ясувалося Турер дуже комфортний апарат, плюс до того - підняв кермо на 5 см, та встановив скло, але як показує практика, такого скла замало, у шолом не задуває. але бак досить широкий, загрибає повітря прямо у груди. Згадав ще як їхав через дамбу: який простір, як легко дихаєтся, як у морі.
Вітаю, шановне панство! Вирішив поділитися своїми спостереженнями за мотом. У цьому сезоні проїхав вже приблизно 1100 км, за цей час помітив ( до речи,їхав досить добре ), що мій Турер перестав так сильно грітися, + до цього встановив примусове охолодження. А чому так, тому, що він лише зараз пройшов повну обкатку, тобто вже 6,5 тис. км. Звісно це за десять років дуже мало, але я задоволений і цім. І ще замітив, коли ми їздели у Мігію тіми вихідними, ( до речи, повертаючись до дому температура повітря було 35С ) що спідометр показує на 10 км меншу швидкість, чим у інших. Усі хлопці та дівчата, казали: "ми їдемо 70- 80", а вмене спідометр показував 60 - 70, тобто коли я сам їхав у Золотоношу, а це було 80 -90, то оказується я їхав 90 -100 км/г, й це дуже пріємно, що він може. І ще хочу поїхати у "Холодний яр", с. Мельники, теріторія "Крутий замес", теж там все це організує "Сила Нації" з 5 по 7 липня, буде збір на дрони. Всім бажаю гарних покатух й звістно перемоги. Р.S. Хтось каже, що недоречи ці злети, а я кажу: "Що життя завжди доречи", бо наши воїни стоять на передку саме задля того щоб ми тут мирно жили.
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 16
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете добавлять вложения